Σελίδες

μπλούζες

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

From Greco



 Με μεγάλη καθυστέρηση αλλά και με μεγάλη χαρά παίρνω το βραβειάκι του Greco από την Neli και το οποίο θα χαρίσω σε:

Ευχαριστώ πολύ πολύ και απαντώ στις ερωτήσεις:

1. Ποια είναι η αγαπημένη σου ράτσα σκύλων;
 Δεν έχω αγαπημένη ράτσα. Αλλά μάλλον έχω και εγώ μία αδυναμία σε ράτσα: τα κοπριτέξ
2. Σε ποιο ζώο έχεις ιδιαίτερη αδυναμία;
  Αγαπώ όλα τα ζώα. Τα πάντα. Ακόμα και τα έντομα που φοβάμαι. Πάντα όμως με γοήτευε ο λύκος
3. Έχεις κατοικίδια και αν ναι τι ζωάκια είναι;
  Έχω τον Ρίκο (σκύλος), τον Τίγρη (γάτος), την Choco (κουνέλα), τον Ντόναλτ και το ερωτευμένο Ζεύγος (παπαγαλάκια) και ......Ήφαιστος (σκύλος), Γολιάθ-Κακούργα-Φουντωτή-Κολαούζο Τζούνιορ (γατιά) και ....ζωάκια που ήρθαν και φύγανε αλλά αφήσανε τις πατουσίτσες τους στην καρδιά
4. Εσύ πως περνάς τα απογεύματα με τους καλύτερους φίλους;
  Λίγα δυστυχώς τα απογεύματα με τους αγαπημένους φίλους: καφεδάκι, συζήτηση και ότι προκύψει


AddThis Social Bookmark Button

4 σχόλια:

  1. Nασαι καλά και να χαίρεσαι τα ζωάκια σου και το βραβειάκι σου ,εύχομαι να πάρεις κι άλλα καλο ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανταποδιδω την επισκεψη σου και σε καλωσοριζω στο σπιτικο σου. Σ ευχαριστω πολυ για την τιμη να με διαλεξεις για το βραβειο.Να εισαι παντα καλα.το παιρνω και το παω στο σπιτικο μου :) Βλεπω εχουμε και οι δυο το διακριτικο jk :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω! Ευχαριστώ πολύ ! Και είμαι και ζωόφιλη ;-)
    Αργά το απόγευμα θα κάνω μια δημοσίευση για όλα τα βραβεία που μαζεύτηκαν τελευταία , να μην με λέτε κι ακατάδεχτη!
    Να΄σαι καλά!
    χαίρομαι που αγαπάς τα ζωάκια και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι! Πήρα ιδιαίτερη χαρά! Μπράβο σου που αγαπάς τόσο πολύ τα ζωάκια..είναι δείγμα εκτίμησης της ίδιας της ζωής! Εύχομαι να έχεις περισσότερα "ελεύθερα" απογεύμτα με τους ανθρώπους που αγαπάς και να χαμογελάς :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή