Σελίδες

μπλούζες

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

The End



Οι αχώριστες- και στο τέλος τους-Rachel και Clare Wallmeyer, που έπασχαν από νευρική ανορεξία και είχαν εθιστεί στους δρόμους μεγάλων αποστάσεων, άφησαν την τελευταία τους πνοή μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε στο σπίτι τους κοντά στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Η φωτιά εκτιμάται ότι προήλθε από ατύχημα, αν και στο παρελθόν είχαν υπάρξει αναφορές ότι η μία ήθελε να σκοτώσει την άλλη. Οι δίδυμες είχαν γίνει γνωστές από τις συχνές εμφανίσεις τους στην αυστραλιανή τηλεόραση με θέμα την νευρική ανορεξία.
AddThis Social Bookmark Button

2 σχόλια:

  1. Οτι καλύτερο εύχομαι για το blog!
    Δεν ειχα ιδέα για τις αδελφές, πάντως τραγικό το τέλος και τραγικό το πρόβλημα της ανορεξίας.
    Ειμαι η Ερη, έχω το captain cook και ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ εσένα, το top blogs και όλους που δείχνουν ενδιαφέρον για το blog μου. Και εγώ ελπίζω να τα λέμε, θα τιμήσω τις συνταγές σου (όχι όμως τις κρεατοσυνταγές γιατί είμαι μη κρεατοφάγος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή